Autor |
Wiadomość |
Trikster |
Wysłany: Sob 16:54, 05 Lip 2014 Temat postu: |
|
Polonizacja jest zawarta w instalatorze - trzeba tylko wybrać odpowiednią opcję przy instalacji. Poza tym nic nie trzeba dodatkowego wgrywać. |
|
|
Lanc |
Wysłany: Sob 13:11, 05 Lip 2014 Temat postu: |
|
bry, czy tłumaczenie działa poprawnie z wersją 2.1.1 ?? |
|
|
Trikster |
Wysłany: Sob 12:12, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
Dziś, dziś. |
|
|
Plaargath |
Wysłany: Pią 18:31, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
I za to chętnie wzniosę toast. |
|
|
Trikster |
Wysłany: Śro 16:03, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
Dobra, testowania koniec, spolszczenie poszło do ekipy. |
|
|
Trikster |
Wysłany: Wto 16:32, 14 Sty 2014 Temat postu: |
|
No to fajno. A jakieś inne uwagi? |
|
|
Hentaj |
Wysłany: Wto 14:26, 14 Sty 2014 Temat postu: |
|
Miałem o tym napisać u mnie też problemu nie ma po rozpoczęciu nowej gry, imiona po polsku Ogończa 5 po polsku. Przyzwyczajony byłem do "Welesa" i "Wołos" uznałem za błąd. |
|
|
Trikster |
Wysłany: Wto 11:41, 14 Sty 2014 Temat postu: |
|
Problem rozwiązany, zwyczajnie nowa gra jest wymagana, chociaż nie wiem, czemu mi to wcześniej nie działało, jak zaczynałem nową grę. Dla pewności sprawdzę jeszcze wieczorem na drugim kompie. |
|
|
Plaargath |
Wysłany: Pon 20:11, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
should be "Wołos" |
|
|
Hentaj |
Wysłany: Pon 19:48, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
Trikster:
Imion NPCi tylko jeden kwest "Stingray 5: find the reason of electronic burn out" reszta jak narazie po polsku jeszcze literówka w "Kuszący interes" trzy detektory Weles nie Wolos. |
|
|
Plaargath |
Wysłany: Pon 19:35, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
Też szukam teraz przyczyn tych imion (i rubelków).
Wtrące się tylko a propos najebników i najmitów. Prawdopodobnie to pokłosie obiecanej wcześniej roboty. Tak jak zapowiadaliśmy, nowe teksty są... nowe. Więcej siedliśmy nad personalizacją dialogów, nie ma ściśle jednolitej nomenklatury, różni mówią różnie. Są najemnicy, najmole, najebnicy, najmici, kondotierzy, są artefakty, arty, artury, naomalie, anole, anusy i tak dalej. |
|
|
Trikster |
Wysłany: Pon 18:45, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
Hentaj:
Dzięki, już poprawione. A Twój problem dotyczy kwestów czy imion NPCów? |
|
|
Hentaj |
Wysłany: Pon 18:17, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
Mam ten sam problem. Znalazłem też mały błąd w opisie OOMP napisane jest " Może pomieścić maksymalnie dwa artefakty, a jego zawartość można zmieniać przy pomocy narzędzia do obsługi artefaktów" niżej w opisie właściwości jest tak " maksymalna pojemność : 1 sztuka".
Kombinowałem trochę by rozwiać wątpliwości i nie da się włożyć drugiego artefaktu. |
|
|
Trikster |
Wysłany: Pon 17:22, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
Ja zacząłem, to samo. Dałem znać chłopakom z MDT, może coś wymyślą. |
|
|
kfiat |
Wysłany: Pon 17:18, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
Ja to się nie znam, ale może to kwestia tego, że np w moim przypadku nie zacząłem nowej gry. |
|
|