 |
www.miserymod.fora.pl Mod Misery
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:03, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Z ikonką nie problem. Tylko ustalmy co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:10, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
W sumie najlepszym rozwiązaniem byłoby dodanie nowego przedmiotu do gry. Jeśli nie wiecie, jak to zrobić (ja nie mam pojęcia), mogę podpytać trojanucha, ale jest teraz na urlopie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:16, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Żaden problem dodać, tylko to chyba trochę nie po linii - z tego co się orientuję, kolejne fixy minimalizują liczbę dodawanych obiektów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:29, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
To prawda, ale odnosi się to do świata gry, a więc do sprawnu. Moim zdaniem można dodać, jeśli Ci się chce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:05, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Avalon - tłumaczący st_dialogs - nie odpisuje na fejsie, więc domniemywam, że olał sprawę. Jeśli nie odpisze do środy, ktoś będzie musiał zająć się dokumentem. Ja mogę po prostu przetłumaczyć różnicę między plikiem z vanilli a plikiem a Misery - na więcej nie mam czasu - ale na kogoś spadnie poprawienie dokumentu i dostosowanie go do Misery. Kto chętny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Voldi
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:06, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jak już tak wszystko sprawdzam, to daj i to. Może i się całe tłumaczenie przedłuży, ale na pewno nie zawiedzie użytkowników No chyba, że znajdzie się ktoś inny, kto znajdzie chwilę.
Ustalmy tak - jeśli do wieczora nie zgłosi się nikt inny, wysyłaj na mail.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:26, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Nikt inny na pewno się nie zgłosi.
Poczekamy do środy, może Avalon jednak odpisze. Jeśli nie, zrobimy tak, jak pisałem, a Ty w międzyczasie zajmuj się spokojnie pozostałymi dialogami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:16, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
I.
Trikster napisał: | To prawda, ale odnosi się to do świata gry, a więc do sprawnu. Moim zdaniem można dodać, jeśli Ci się chce.  |
Powtórzę - żaden problem dodać. Ale:
1. jeśli to właśnie byłby kolejny spawn, to kłopoty dwa:
a) z tego, co czytałem, to nawet zasoby handlarzy zmniejszają, właśnie po to, żeby mniej obiektów było na mapach.
b) będziemy musieli przerabiać spawna przy każdym kolejnym patchu
2. technicznie to już podpada pod minimoda, co automatycznie kasuje możliwość wsparcia ze strony teamu (wyraźnie piszą, że w dupie mają userów, którzy zmodowali moda) dla userów, którzy to od nas pobiorą.
3. jeśli to ma być hiper-mini-mod, to wtedy robimy tylko retex mein kampfa na PNSD, nie tworzymy nowego obiektu dla OŚ wymienionego w dialogu, wtedy "mod" zawiera tylko opis i ikonkę (i nie będzie trzeba go update'ować prawdopodobnie)
4. Tak czy siak możemy zrobić takiego minimoda - ukłon do polskiego usera, jako dodatek do opcjonalnego pobrania razem z tłumaczeniem.
II.
Kończę już powoli te cholerne bronie, potem pykam tylko dialogi, te Trik od Ciebie z maila, to będzie szybkasem, także mogę coś jeszcze wziąć na zaś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:18, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Cytat: | wyraźnie piszą, że w dupie mają userów, którzy zmodowali moda |
Huehue, no tak, sam to pisałem.
Więc zostawiamy bez zmian, żeby problemów nie było.
To może chcesz artefakty wziąć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:36, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Szczerze mówiąc, nie wierzę, że cokolwiek może być gorsze niż te bronie, więc oponował nie będę. Dam znać od razu jak zrobię broń i dilog i wezmę, co będzie (ile tego jest?).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:39, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Sporo. Przy times 12pt, 1,5 interlinii, brak odstępów, standardowy margines - 26 stron.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:24, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
st_dialogs_manager, ENG line 651: "If you are just starting our here" <- chyba ma być "out here"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:17, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Niedawno też to zauważyłem, już zostało poprawione.
Dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:44, 09 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
1. ENG, line 675, babolinek: " 'cause it's not" <- małe "c". Też "That is lets you see another day." na końcu. Może nie znam jakiegoś powiedzenia, ale...
2. ENG, line 684: "If it wasn't for the full auto mode on my shotgun,(...)". A nie było tak, że w patchu full-auto wyleciało z repertuaru? Na razie tłumaczę, jak jest, ale chyba to be changed.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Plaargath dnia Pon 20:49, 09 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:47, 09 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Będzie małe "c", bo na początku jest apostrof.
A tamto drugie wyciąłem, więc w patchu nr 3 już nie będzie, bo mi źle brzmiało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|