|
www.miserymod.fora.pl Mod Misery
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:03, 03 Kwi 2014 Temat postu: Literówki etc. w 2.1 |
|
|
OK, może tutaj będzie najwygodniej, nie?
To co ja tu widzę na razie to:
- Brodacz: "ptaszków, którzy zwiali przed jakimiś zatargami i teraz się panoszą. Nigdy ie wiesz(...)"
- Anomalne Koło - Brodacz godo że buli 11000 RU a daje 7680 RU. Tym ciekawiej to wygląda, że w dialogu mówi "zawsze wypłacam należności", hehe. Cytat Brodacza do poprawki to ten z "Pozwolisz, że uwolnię cię od niego?"
- "pistolet mierzący z klęcząca postać" - opis ulotki z technikami przesłuchania
- ten sam tekst: "po kiedy wała to wszystko piszę"
to be continued
Nanosisz czy ja mam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:11, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Spoko, może być tutaj.
Jeśli Ci się chce, możesz wprowadzać swoje poprawki, ja będę wprowadzał swoje i później możemy zestawić nasze wersje i zrobić jedną wypasioną. Na ten moment co prawda nie będę grać, bo nie za bardzo mam klimat na Mizerję, ale przede zjazdem na pewno zdarzy mi się zasiąść i to pewnie nieraz. Odpowiada Ci to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:26, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A nie lepiej się nie dublować i od razu walić to w jeden gotowy plik, który od razu rzucimy, jak będzie wychodził jakiś fix?
Inna sprawa, że też nie zanosi się, żebym ja teraz grał. Raczej będę kończył oxy-ficzera i robił tweaki i overhaule które gdzieś poginęły przed releasem.
Kurna, kiedy ja w końcu zagram w tego moda jak człowiek...?
W każdym razie - Krzyśku, tyś tu szef, decyduj. Ja mogę raportować, mogę u siebie zmieniać i mogę też Twoje/czyjekolwiek raporty nanosić u siebie. Każda opcja mi pasi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:29, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Dobra, to zrobimy tak. Zmiany wprowadzaj Ty, a powiedzmy raz na tydzień po prostu wrzuć na jakiegoś dropboxa czy mediafire, żebym mógł polukać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:43, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:41, 16 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Trik, mam tu gwóźdź.
Herman w c.captions ma tekst "pogadaj z szefem" - a z dialogów wynika jasno, że szefem jest właśnie on.
Problem: nie znajduję w st_closecaption.xml takiego tekstu przypisanego do czegoś co ma string "herman" albo "scient" - czyli wychodzi mi na to, że Herman czerpie gdzieś z któregoś generica - wychodziłoby, że to cc_generic-stalker-meet_use_no_talk_leader_2
Spójrz, proszę, czy Tobie też się to niezgadza, bo ja już się głupi czuję, cross-checknij, czy to on jest bossem. Jeśli nie znajdziemy tekściora, będę szukał w mechanice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:28, 17 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Tak, to on jest szefem, więc powinien mówić coś innego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chociaż, wiesz, w sumie może to przejść. Bo zobacz:
"Pogadaj z szefem", gdzie "szef" = "ja", więc "Pogadaj ze mną".
A tak poważnie: problem jest taki, że rządzi tym skrypt z closed captions, którzy przypisuje do określonych wypowiedzi mówionych wypowiedzi pisane z pliku st_closecaption.xml. Ja się za bardzo nie orientuję, jak to zmienić, więc jeśli Tobie chciałoby się w to pobawić, to dajesz, ale ja Ci nie pomogę niestety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:25, 18 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
OK, luknę.
Mam tu takie:
przedmiot = stimpak naukowców (importowany)
opis = opracowany przez (...) wojskowy instytut badawczy
Zostawiamy?
Znalazłem jeszcze poza kilkoma szczegółami nietłumaczony plik empty_upgrade.ltx - dostosowałem go do st_items_weapons_upgrades.xml i odwrotnie.
Myślę, że na dniach Ci upnę moje dotychczasowe korki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:22, 18 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Tak, zostawiamy, bo nic nie stoi na przeszkodzie, żeby instytut wojskowy był instytutem naukowym. Dla mnie jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:37, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Spoko.
Takie pytanie - jest trochę w lua poza xmlami tekstu, mam te pliki w pierwszej partii tweaków do 2.1.1 nie wyekstrahowane jako osobna rzecz, że tak to nazwę. Może tak być, ża upnę to wszystko razem u nas na moddb i stamtąd sobie porównasz? Czy zależy Ci, żebym Ci to osobno upnął?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:53, 23 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Jak Ci wygodniej, więc upnij na moddb.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:16, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Do pliku st_characters.xml należy dopisać następujące linijki:
<string id="zat_stalker_medic">
<text>Ima Medyk</text>
</string>
Jak już wprowadzasz zmiany, to dodaj proszę jeszcze to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Plaargath
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:30, 16 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Done.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trikster
Administrator
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:26, 17 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
To już od dawna jest w plikach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|